Version 1.0.0. Copyright © 2017 Alla rättigheter förbehållna. Swesum AB, 903 29 UMEÅ. info@swesum.se, 090 - 16 06 80

4679

Se dina gällande hyreskontrakt; Göra felanmälan och följa ditt ärende; Uppdatera dina uppgifter, viktigt att du har rätt uppgifter så du inte missar viktig information från oss . Du som sökande. För att kunna söka lägenhet hos oss måste du ha registrerat dig som sökande på vår hemsida. Då får du tillgång till Mina Sidor.

Beställ och hämta dina recept och läkemedel snabbt och fraktfritt på Apoteket.se. Logga smidigt in med e-legitimation och se alla dina recept här. Har du övriga frågor som rör dina recept, läkemedelsrådgivning, e-handel, apotekens öppettider eller någonting annat så går det alltid bra att kontakta vår kundkontakt på: Telefon 0771-405 405 (öppet vardagar 8-18), Eller via epost kundkontakt@apotekhjartat.se Vi ger dig kvalificerade tips och råd kring egenvård och hälsa. Handla våra produkter direkt hos oss på nätet. Vi har snabba leveranser, alltid med fri frakt. kundservice@apoteket.se.

Apotekethjartat se mina sidor

  1. Valuta värde över tid
  2. Kvinnors rattighet
  3. Apotekethjartat se mina sidor
  4. Centerpartiet miljö

Ok På Mina sidor är det enklare för dig som privatperson och företagare att hitta rätt. Förutom våra e-tjänster kan du se uppgifter om folkbokföring, skatter, deklarationer, fastigheter och företag. Använd våra e-tjänster. Logga in med e-legitimation. Mina sidor. 00-24. Mina sidor.

Välkommen till Mina sidor.

(klicka på titeln för att se om boken finns som bok, e-bok eller e-ljudbok (hejhejvardag) finns att ladda ner helt gratis från Apoteket Hjärtat.

Här kan du se dina tjänster och fakturor. Du kan felanmäla och ändra inställningar och uppgifter.

Apotekethjartat se mina sidor

Vill du använda mobilt BankID väljer du BankID. För att kunna logga in och utföra vissa e-tjänster på Mina sidor behöver du en e-legitimation i form av mobilt BankID, BankId, Freja eID+ eller utländskt e-legitimation (Foreign eID).

Apotekethjartat se mina sidor

Du kan också hämta ut dina receptbelagda läkemedel och handla receptfria läkemedel online. Välj bland noga utvalda varumärken inom hudvård, hårvård, makeup, kost Logga in med BankID på apoteket.se eller i vår app Mitt Apotek, så kan du beställa receptbelagd medicin till dig själv, dina barn, med fullmakt eller till ditt djur. Du får läkemedlen levererade till brevlådan, ett av våra ombud eller expresslevererade till ditt apotek efter två timmar. Mina Recept - hämta ut recept online; Hämta ut recept åt närstående (fullmakt) Rådgivning om läkemedel; Så funkar det; E-handelsguiden; Hjärtats app Den exakta giltighetstiden för din bonus hittar du på Mina sidor i våra digitala kanaler eller i bonusbeskedet.

Apotekethjartat se mina sidor

Du får läkemedlen levererade till brevlådan, ett av våra ombud eller expresslevererade till ditt apotek efter två timmar. Den exakta giltighetstiden för din bonus hittar du på Mina sidor i våra digitala kanaler eller i bonusbeskedet. Du får utskick med uppgift om bl.a. insamlade bonuspoäng och om du även är stammis på ICA information om totalt insamlad bonuspoäng från Apotek Hjärtat och/eller ICA. Mina Sidor på Webbplatsen för att se vilka uppgifter som vi har registrerade om dig, dina intjänande bonuspoäng och, i förekommande fall, dina personliga erbjudanden. • Begära rättelse Vidare har du rätt, om du anser att en uppgift om dig är felaktig eller ofullständig, rätt att begära att uppgiften ska rättas. Om Mina sidor; Teknisk support; Film. Så här loggar du in med Mobilt BankID (youtube.com) öppnas i nytt fönster; Så här ansöker du om sjukpenning på Mina sidor (youtube.com) öppnas i nytt fönster; Dina personuppgifter.
Inlämning deklaration aktiebolag

Apotekethjartat se mina sidor

Måndag-fredag: 9-19.

Är du hyresgäst hos Botkyrkabyggen kan du se det mesta som gäller ditt boende på Mina sidor, till exempel information om din lägenhet, ditt Mina sidor För dig som medlem eller förtroendevald finns här möjlighet att logga in och ta del av information som gäller ditt medlemskap eller dig i din roll som förtroendevald.
Resebyrå stockholm lediga jobb

Apotekethjartat se mina sidor






Mina sidor. Här kommer du åt dina sidor där du bl.a. kan se dina kommande och tidigare aktiviteter. Du kan även ändra dina adressuppgifter, se eventuellt medlemskap, intresseområden m.m.

Sök lägenhet. För dig som står i vår bokö ger Mina sidor en samlad bild av dina aktiviteter i bokön. Du kan se hur många köpoäng du har samlat på dig, vilka lägenheter som finns lediga, hur många lägenheter du har anmält intresse på etc. Mina sidor På Mina sidor kan du se dina försäkringar, försäkringsbrev, betalningar och eventuella skador. Du kan även göra vissa ändringar i dina försäkringar. Mina sidor.